ארון פתיחה פינתי אנטי סן

מהם היתרונות של ארונות פינתיים?

עיצוב חללי הבית וחדרי השינה מאפשר כיום ליהנות משילוב של ארונות פינתיים, כשאלו הופכים למועדפים בבתים רבים ואף נמצאו יעילים כרהיטים המאפשרים מספר רב של פתרונות אחסון בחללי עבודה מאתגרים.

אנו ב-KLOSS מאפשרים לכלל לקוחותינו ליהנות ממבחר רחב של ארונות פינתיים, כשרהיטים אלו מצטיינים ביכולת להסתגל בצורה מושלמת לפינות הבית, בין אם מדובר על פינות המחברות בין חללי הבית המרכזיים ועד פינות צידיות יותר, שאותן נרצה לנצל גם כן לטובתנו.

התמזגות הארון הפינתי עם חלל הבית

שילוב של ארונות פינתיים בחללי הבית השונים, מאפשר לנו ולמעצבי פנים את הפתרון האידיאלי למזג את אותם ארונות על גבי פאות הבית, מבלי שאלו תופסים חלק ניכר ועיקרי מהחללים השונים.

התמזגות ארונות פינתיים ניתן לראות בבתים רבים בין קיר המבואה לקיר מרכזי שהוא חלק מפאות הסלון, כשאותו ארון פינתי יוצר חיבור מתמשך בין שני החללים השונים. מיזוגים אלו יכולים להוות פתרון נהדר גם בדירות ישנות, בהן קיימים מסדרונות רחבים המאפשרים לשלב ארון פינתי היוצא מהן אל חלל אחר בבית.

 

ארון פתיחה פינתי אנטי סן

 

היכולת להתאים את הארון הפינתי לגודל הקירות והמסדרונות

כמו בארונות אחרים המוצעים ללקוחותינו, גם כאן לקוחות KLOSS זוכים באפשרות להתאים בצורה מדויקת את הארונות הפינתיים לגודל הקירות והמסדרונות בחללי הבית השונים שלהם.

מדובר בהיבט חשוב ובולט וכזה שאינו מותיר את לקוחותינו במצב בו הם רוכשים ארון פינתי שאהבו, כשזה אמנם עומד בסטנדרטיים העיצוביים שלהם, אך אינו מתאים בדיוק למידות החלל ובעצם חושף או מסתיר יתר על המידה.

רהיט המאפשר לשלב צבע, עניין ואיזון לפינות חשוכות ומוארות בחלל הבית

סקאלת הצבעים של ארונות KLOSS לא פסחה כמובן על הארונות הפינתיים המוצעים ללקוחותינו באתר האינטרנט ובסניפים השונים. גם כאן, ניתן ליהנות מסקאלת צבעים רחבה, כשארון פינתי אחד יכול לתת מענה מאזן בצבעים שונים לשני חללים בבית עליהם.

במקרה זה, צבע אחד של הארון הפינתי מאזן נקודה חשוכה ואפלה יותר לאורך שעות היום, כשזו אינה זוכה לכניסה של אור טבעי. מנגד, צבע הארון בפינה השנייה כהה יותר ויוצר ניגודיות ואיזון למול כניסה רחבה של אור טבעי באותה פאה נגדית.

הצוותים המקצועיים הנמצאים בסניפי KLOSS יוכלו להעניק לכם טיפים נהדרים ויעילים שיאפשרו לכם לבחור ארון פינתי, כשצבעי הארון בכל דופן יתאימו בצורה מושלמת לאותם משחקי צבע וייצרו לכם חלל נעים ומאוזן בכל שעות היממה.

 

ארון שחור פינתי הזזה טלוויזיה פנימי

פתרונות לאחסון יעיל בנישות קיימות בחדרי שינה וחדרי ילדים

ברוב המקרים, בחדרי שינה וחדרי ילדים רחבים ניתן לראות שילוב יעיל ומעניין של ארון פינתי, כשארון זה לא רק מאפשר לשמור על חלל פתוח ורחב, אלא מהווה פתרון אידיאלי לאחסון נוסף של חפצים שונים.

בחדרי הילדים, מתגלים הארונות הפינתיים ככלי אחסון נהדר ללא מעט חפצים הנחשבים בעייתיים מבחינת אחסון. אלו יכולים לכלול את אותם קורקינטים קטנים המותאמים לגילאי 6-10, אופניים קטנים, מחבטי טניס או כל ציוד אחר שילדים זקוקים לו, במסגרת החוגים שהם משתתפים ושאר פעילויות הפנאי שלהם.

שילוב של ארונות פינתיים בחדר ארונות גדול ורחב

שילוב של ארונות פינתיים בחדר ארונות גדול ורחב מהווים כמובן את הפתרון האידיאלי לחללים אלו. במידה ומדובר בחדר ארונות שאינו בנוי כחדר מרובע סטנדרטי, אותן פאות שנוצרות בחדר מאפשרות לכם לשלב ארונות פינתיים בגדלים וצורות שונים, כשכל ארון ניתן לייעד לאחסון של פריטי לבוש מסוימים ובכך לאפשר לכם ליהנות מחלל רחב, מסודר וכזה שנעים לשהות בו.

 

קולקציית הארונות החדשה שלנו מחכה לכם בסניפים.
לתיאום פגישה מול אחת המעצבות שלנו השאירו פרטים בטופס: