מה שארונות יודעים לעשות - ארון הזזה עם מראה

ארונות הזזה מזכוכית (עם מראה)

מחפשים ארונות הזזה מזכוכית עם מראה? ארון מזכוכית של קלוס הוא בעצם ארון הזזה עם מראה. ארון הזזה זכוכית מגיע עם מראה שמגדילה את תחושת המרחב בחדר.

ארון הזזה מראה נראה מעולה כשהוא מגיע עם דלתות רחף נטולות מסגרת ובעלות מסילות נסתרות.

שילוב של ארון הזזה זכוכית הוא לא רק איכותי וחדשני, אלא גם מאפשר לארון כולו להיטמע בקיר שמאחוריו, ולהיראות כחלק בלתי נפרד ממנו.

חברת קלוס כה בטוחה בעמידותם ובאיכותם של המנגנונים הגרמניים המתקדמים שמוטעמים בארונות ההזזה עם מראה מתוצרתה, שהיא מעניקה עליהם עשר שנות אחריות יצרן!

מעוניינים בפרטים נוספים על ארונות זכוכית? דברו איתנו ונשמח לעזור במציאת ארון הזזה עם מראה שיתאים בדיוק עבורכם!

הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר בארונות
הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר
ארון מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
הובלה והתקנה של הארונות בפריסה רחבה בכל הארץ
הובלה והתקנה בפריסה רחבה בכל הארץ
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

למה אצלנו?

  • אצלנו עובדים עם מראה אפורה מדגם ייחודי, בלוק מודרני ועדכני, שמדגיש את האלגנטיות של מגוון הדגמים והעיצובים המרהיבים.
  • בארונות מתוצרתנו תמצאו מבחר פתרונות להרחבת שטח האחסון, ביניהם ניתן למנות סידור פנימי בשיטת המידוף התלוי, מנגנוני קרוסלה, מגירות פינה ומגירות מניפה נשלפות, מתלים וקולבים נשלפים ומתלים הניתנים להורדה. 
  • מפרט מתקדם ואיכותי זה, מוטמע בכל אחד ממגוון דגמי ארונות ההזזה מתוצרת קלוס, בשפע בלתי נדלה של חומרי גלם ועיצובים!

כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הדגם הקולע יותר מכל לסגנון ולטעם האישי שלכם – ולהתחדש!    

איך לבחור ארונות זכוכית?

בכל עיצוב של בית, בחירה של ארונות היא בחירה מרכזית. ארונות זכוכית יכולים להיות בחירה טובה של ארונות לאור העובדה שהם נותנים לנו תחושה של חלל גדול יותר. בנוסף, ארונות זכוכית עמידים בפני לחות וחום מה שהופך אותם לבחירה שתחזיק לכם הרבה מאוד שנים.  אנחנו בKlöss כאן כדי לעזור לכם לבחור ארונות זכוכית מתאימים לבית שלכם.

 

ארונות זכוכית

בבחירה של ארונות לבית, שני החומרים המרכזיים שבהם עושים שימוש הם עץ וזכוכית. כאשר אנחנו בוחרים ארון זכוכית, ניתן לבחור בין זכוכית שקופה לגמרי, כזו שתאפשר לנו לראות את התכולה של הארון גם כאשר הוא סגור, או זכוכית חלבית שמסתירה את מה שנמצא מאחוריה.

ארון זכוכית שקוף מתאים יותר לחללים המרכזיים בבית, וניתן לאחסן בו ספרים, חפצי אומנות או פריטים אחרים שחשוב לנו שכל מי שנכנס לבית יוכל לראות. זכוכית חלבית מתאימה יותר לארונות בגדים או לארונות בחדרי רחצה, שבהם אין צורך לראות מה נמצא מבעד לדלת הארון.

 

ארון מראה

אופציה נוספת שקיימת בארונות זכוכית היא ארון מראה, שבו למעשה הדלת של הארון מכוסה כולה במראה, דבר שיוצר תחושה של חלל גדול יותר. את הארונות של Klöss תוכלו לקבל גם עם דלתות רחף, ללא מסגרת, כך שאת המסילות של הארון אף אחד לא יוכל לראות.

 

למה דווקא זכוכית

הבחירה בזכוכית היא בחירה טובה בשל העובדה שמדובר על חומר איכותי ועמיד. גם אחרי הרבה שנים שבהם הארון יהיה בשימוש, תוכלו להיות בטוחים שהמראה שלו לא ייפגע. בנוסף, זכוכית היא חומר שמאוד נוח לנקות אותו, כך שבתוך כמה דקות תוכלו לגרום לארון שלכם להיראות כאילו הוא הרגע יצא מהמפעל.

 

ארונות זכוכית הם אופציה נהדרת, שמאפשרת לנו לראות את התכולה של הארון גם כאשר הוא סגור, מה שהופך אותם לפריט חובה בכל סלון. בתוך החדרים ניתן לעשות שימוש בארון בגדים זכוכית בעזרת זכוכית חלבית, כזו שמסתירה את תכולת הארון. ארונות זכוכית מאפשרים לנו להנות מחומר איכותי שיחזיק מעמד לאורך הרבה שנים, כזה שקל לנקות אותו ולגרום לו להיראות חדש.