חדר ארונות ראשון

ארונות בהתאמה אישית לפי מידה

למצוא את המקום המושלם עבור הדברים האהובים עליכם יכול להיות אתגר לא קטן. לפעמים הפתרון היחיד הוא לעצב את הארון שלכם בהתאמה אישית.

זה אולי נשמע מסובך, אבל עם Klöss תוכלו לעצב ארון מותאם אישית המתאים לחלל ולצרכים הייחודיים שלכם בצורה קלה ופשוטה.

אנו מייצרים את כל הארונות שלנו כאן בישראל, תוך הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר עם שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך ממומחי עיצוב הארונות שלנו.

הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר בארונות
הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר
ארון מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
הובלה והתקנה של הארונות בפריסה רחבה בכל הארץ
הובלה והתקנה בפריסה רחבה בכל הארץ
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

ארונות בהתאמה אישית מעצבים ב Klöss

עם Klöss תוכלו לעצב ארון בדיוק בגודל הרצוי. בחרו מתוך מאות גדלים ואפשרויות: ארונות לסלון, ארונות הזזה, ארונות פתיחה בהתאמה אישית, ארונות לחדרי שינה ועוד.

קולקציות הארונות בהתאמה אישית שלנו נוצרו בהשראת סגנונות שונים: אלגנטיים, מודרניים ומסוגננים ללא מאמץ, הם שואבים השראה ממגוון רחב של אומנויות ואומנות ומאסכולות קלאסיות מודרניות אחרות לעיצוב. ארונות בהתאמה אישית מעוצבים בקפידה לפי המפרט שלכם ומגיעים עד ביתכם.

בין אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, או רק מתחילים לחשוב על עיצוב ארון מותאם אישית משלכם, אנו יכולים לעזור להפוך את החזון שלכם למציאות. התייעצו עם מומחי העיצוב שלנו לקבלת רעיונות ועצות, בדקו את גלריות ההשראה שלנו לרעיונות נוספים או קרא את הבלוג שלנו לקבלת תובנות לגבי בחירת העיצוב הנכונה לכם.

שאלות נפוצות על ארונות בהתאמה אישית

  • כמה עולים ארונות בהתאמה אישית?

  • איך לתכנן מה יהיה בארון לפי מידה לפני שבונים ארון בהתאמה אישית?

  • האם ארונות בהתאמה אישית צריכים להגיע עד התקרה?

  • מה העומק המומלץ של ארונות בהתאמה אישית?

תשובה:

כמובן, זו אחת השאלות הנשאלות ביותר אצל המעצבים שלנו… קצת קשה לענות על השאלה הזו, מאחר וארונות בהתאמה אישית מותאמים אישית לדרישות ספציפיות, ולכן המחיר הוא נגזרת של רצון הלקוח.

יש אנשים שתוהים מדוע ארונות בגדים בהתאמה אישית יכולים להגיע לסכומים גבוהים – ובכן, בארון בהתאמה אישית מקבלים מוצר בהתאמה אישית שהוא לרוב באיכות גבוהה בהרבה ממוצר גנרי מוכן שנעשה בפס יצור.

תשובה:

לכל אחד יש העדפות שונות לגבי מה לשים בארון בגדים ואיך הוא מאורגן. לפעמים אנשים תוהים האם ארון בהתאמה אישית יכול להכיל פריטים שאינם בגדים או נעליים.

אז כן: כולל כל דבר, החל ממזוודות ותרמילים ועד לציוד סקי ומצעים.

ארונות בהתאמה אישית מודרניים ניתנים להתאמה אישית וגמישים הרבה יותר, כך שניתן להתאים את פנים הארון שלך כך שיתאים לצרכים ולסגנון החיים שלך. אתם יכולים להתקין כל מה שאתם צריכים בתוך הארון כדי להקל עליכם, כגון מגירות נשלפות, מסילות תלויות, תאי אחסון מעל הארון ועוד הרבה יותר.

תשובה:

למרות שזה לא חובה, ארונות בהתאמה אישית בדרך כלל יעוצבו ככה שהם יגיעו לתקרה כדי להשלים את מראה ה'ארון מובנה' שרוב הלקוחות רוצים.

אם יש לכם חדר גבוה במיוחד, אולי לא תרצו ארונות בגדים גבוהים במיוחד שלא תוכל להיכנס דברים לחלק העליון שלהם, אז ניתן לבחור בין ארונות עליונים לאחסון פריטים עונתיים, מצעים רזרביים ופריטים אחרים שרק צריך להוציא מדי פעם. לחלופין, ניתן גם לבצע סגירה בגבס ברווח בין הארון לתקרה ואז הארון לא צריך להגיע עד התקרה.

למרות שזה לא חובה שארונות בהתאמה אישית יגיעו עד התקרה, זה מאוד מומלץ משתי סיבות. הראשון הוא לאסתטיקה "מובנית" מסודרת וחכמה למראה. השני לניקיון, מכיוון שלא תהיה הצטברות של אבק ולכלוך על גבי הארונות.

תשובה:

זה באמת הכל תלוי במה שאתם מתכננים להכניס לארון שלכם, אבל גם באילו אפשרויות אחסון פנימיות בחרת. אם אתם רוצים ארון בגדים שיש לו רק מדפים וכמה מגירות בפנים אז אין צורך שהוא יהיה עמוק מדי, 40-50 ס"מ יכולים בהחלט להספיק.

עם זאת, אם רוצים ארון עם אפשרות תלייה אז כדאי לחשוב על מה תולים. האם זה חולצות, חולצות טי ובגדים קלילים אחרים או משהו עבה יותר כמו מעילי חורף, בלייזרים וג'קטים? אנו ממליצים על לפחות 60 ס"מ כעומק לארונות, מה שמותיר מקום כמובן לפתיחת הדלתות (אלא אם כן תבחרו בארונות הזזה כמובן!).