ארונות כניסה לבית

בחירת ארון כניסה לבית תתבסס על 2 פרמטרים עיקריים: פרקטיקה ואסתטיקה. פרקטיקה – מאחר והוא מאחסן מגוון פריטים שימושיים הנלקחים ומוחזרים מדי יום על ידי דיירי הבית. אסתטיקה – כי ארון הכניסה ממוקם במיקום מרכזי, קרוב לפתח הבית והיינו רוצים שהוא ייצג אותנו במיטבנו. לפניכם מגוון ארונות כניסה לבית ובהמשך מדריך מקיף לבחירה חכמה של ארון כניסה לבית. הכניסה מכאן (:

הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר בארונות
הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר
ארון מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
הובלה והתקנה של הארונות בפריסה רחבה בכל הארץ
הובלה והתקנה בפריסה רחבה בכל הארץ
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

ארון כניסה לבית – מגדירים צורך

לפני רכישת ארון כניסה לבית חשוב לתכנן את תכולתו העתידית. התשובה צריכה לתת מענה לצרכי דיירי הבית בהיבטים השונים. ארון כניסה עשוי להכיל מטריות לשליפה ואחסון נוחים, עמודון תליית מעילים, אחסון נעליים ואחסון של פריטים קטנים נוספים בצורה נגישה במיוחד. מודעות לצרכים השונים תאפשר התאמה מושלמת של מבנה הארון לחפצים המונחים בו.

 

כיצד מומלץ לתכנן מבנה ארון כניסה לבית?

 

מבנה חיצוני

ארונות לחדר כניסה לבית ניתנים לבחירה במספר צורות: במידה ותרצו לחסוך מקום ולמקם את הארון בתוך חלל בקיר יש להתאים דלתות ייעודיות ולדאוג לחלוקת מדפים פנימית לפי תכנון מקדים. 

במידה ולא קיים שקע בקיר המאפשר בניית ארון שקוע יש לבנות ארון כניסה לבית. בדר"כ ארון כניסה לבית הוא ארון עם שני דלתות, רוב הלקוחות יעדיפו ארון הזזה בגלל הפרקטיקה והיופי המאפיינים את קונספט ההזזה. מומלץ להתקין מראה על הארון על מנת לחסוך במקום ולצל את דלת הארון למטרה פונקציונלית. במידה ותנאי השטח מאפשרים: תוכלו להוסיף מדפים לפריטי נוי ועציצים ואפילו ספסל מנוחה בארון הכניסה לבית.

חלוקת מדפים פנימית 

לפי רשימת הצרכים שהגדרנו בתחילת הפוסט, נצא עכשיו למשימת "מידוף" הארון בצורה הגיונית: יש להותיר חלל מספיק לתליית מעילים, להנחת מטריות וכן למספר מגירות עבור פריטים נחוצים. 

 

מה חשוב לשים לב בעיצוב ארון כניסה לבית?

על מנת לעצב חלל כניסה מרשים, חשוב לבחור בארון כניסה לבית מעוצב לבית מהרצפה ועד התקרה. ארונות הזזה בשילוב דלת מראה מהווים אופציה מועדפת עבור חללים בסגנון מודרני. לבתים המשלבים עיצוב כפרי או רטרו, מומלץ לעשות שימוש בשילוב עץ ובטקסטורות בצבעים עדינים. 

ארון כניסה לבית מודרני יעוצב בקו תעשייתי חלק ונקי מאוד בשילוב נירוסטה, אלומיניום וציפוי פורמייקה. לעומת זאת אם אתם מתחברים לסגנון הנורדי, תוכלו לבחור בארון בעל חזות נעימה ופשוטה למראה, משולב בהרבה עץ וגווני אפור בהירים ונינוחים.

ארונות כניסה מעוצבים לבית בסגנון פרובנס יעוצבו בסגנון מחוטב בשילוב קרניז וקווי מתאר מסולסלים. על מנת להיצמד לסגנון רטרו שחזר היום בגדול, עשו שימוש בארון בסגנון שנות ה-80 המשלב צבעים עליזים וטקסטורות משובצות או פרחוניות.

בחנו בתשומת לב גם את נושא מסגרת הארון: מסגרת עץ? מסגרת אלומיניום? התאימו את ארון הכניסה לבית – לחלל המעוצב והותירו מקום לטעם האישי שלכם למשחק עיצובי מהנה בנראות הארון. 

 

מה מחיר ארון כניסה לבית?

טווח מחירי ארונות כניסה לבית הוא רחב ותלוי במספר גורמים:

  • חומר הגלם ממנו עשוי הארון – בחירה בעץ סנדוויץ' מצופה פורמייקה תייקר את המוצר על פני ארון עשוי מ.ד.פ מצופה מלמין. וכן ארון הזזה בעל מנגנון הזזה באיכות גבוהה נחשב לאפשרות יקרה יותר מארון פתיחה בסגנון המסורתי.
  • גודל הארון – כמובן של מידות הארון תהיה השפעה על המחיר. מדדו והגדירו את הצרכים שלכם: ארון כניסה 2X3 מטר? 3X4 מטר? וכן הלאה. בקשו הצעת מחיר עבור ארונות מסוגים שונים במידות הרצויות על מנת לשקול את פערי המחיר.
  • עיצוב הארון – כאשר קונים את הארון בחברה גדולה, ניתן לקבל גם עיצובים שונים ומגוונים במחירים אטרקטיביים, בהגיעכם לאולם התצוגה בקשו לראות עיצובים שונים וסגנונות שונים.

 

שירות ותעודת אחריות

בחרו בחנות בעלת מוניטין ושם אמין המעניקה תעודת אחריות על מנת שתוכלו להשתמש ברהיט בלב שקט כשאתם יודעים שיש על מי לסמוך.