ארון הזזה רחף מראה ברנוזה

שילוב של טלוויזיה בארונות הזזה

המהפכה שנוצרה בשוק הטלוויזיות לפני יותר מעשר שנים הפכה מוצר זה לדק וקומפקטי, הובילה באופן טבעי לשינויים רבים הנוגעים לעיצוב החללים השונים בבית, לבטח עבור אלו שמעוניינים לשלב טלוויזיה בחדר השינה שלהם.

ישראלים רבים נהנים כיום מחדר השינה המשמש אותם גם כחלל בו ניתן ליהנות מקריאה של ספר או צפייה בטלוויזיה. הצפייה בטלוויזיה אפשרית במידה וחלל חדר השינה מאפשר זאת.

כיום, בהתאם לעובדה כי הטלוויזיות אינן תופסות נפח רב, ניתן לשלב טלוויזיות בחדר השינה מבלי הצורך לתלות אותן על גבי הקירות, אלא פשוט לשלבן בתוך ארון הזזה גדול ורחב.

בקטלוג ארונות הזזה עם טלוויזיה של kloss תוכלו להתרשם ממבחר רחב של ארונות הזזה, כשאלו לא רק יהוו עבורכם פתרון אחסון נהדר ומקיף, אלא כארון המאפשר פתרון פרקטי ונוח לשילוב של טלוויזיה רחבה, שתמוקם בגובה תנוחתכם על גבי המיטה הזוגית.

בכתבה שלפניכם ניגע במספר נקודות שחשוב להכיר בכל הנוגע לשילוב של טלוויזיה בארונות הזזה.

התאמת גודל המסך

ישראלים רבים המעוניינים לשלב טלוויזיה כחלק מארון ההזזה שלהם, נוטים לא פעם לנסות ולשלב טלוויזיה גדולה מידי. שילוב של טלוויזיה כזו יכולה להפוך לחיסרון עבורם, כשזו עלולה להוביל למצב בו הם מתקשים ליהנות מצפייה בה בשל המרחק הקצר בינם לבין הטלוויזיה, כשזו גם עלולה לתפוס מקום רב מידי, שבא על חשבון חלל האחסון של הארון.

כמו ברכישה של כל טלוויזיה חדשה לחללים השונים בבית, חשוב כמובן להתאים את רוחב וגובה המסך למאפייני הגודל של החדר. שילוב של טלוויזיה קטנה מידי בתוך ארון ההזזה, אמנם תאפשר לכם ליהנות מאחסון של הבגדים, אך יש והיא תפגע בהנאת הצפייה. מנגד, שילוב של טלוויזיה גדולה מידי בחדר שינה תוביל גם כן לפגיעה בהנאת הצפייה.

במידה והתעקשתם על שילוב של טלוויזיה גדולה, כשזו אמנם מתאימה לצפייה בהתאם למרחק מהמיטה הזוגית שלכם, חשוב לקחת בחשבון כי שילובה היא על חשבון פתרונות האחסון של ארון ההזזה.

במידה ומדובר בחדר שינה רחב ממדים, יהיה ניתן לשלב בחדר השינה שידה נוספת שתאפשר להשלים את פתרונות האחסון. במקרים ובהם מדובר בחדר שינה קטן יותר, יש ואותה שידה תוביל לתחושת צפיפות שתהפוך את חווית השינה והשהות בחדר ללא נעימה.

מראה נקי

האפשרות לשלב טלוויזיה כחלק ממארג של ארון הזזה מאפשר לנו לשמור על מראה נקי ולא מבולגן. לא פעם, שילוב של טלוויזיה בחדרי שינה נעשה תוך העובדה כי סביב אותה טלוויזיה, התלויה באמצעות זרועה או צמודה לקיר, נראה כבלים וחוטי חשמל סביבה היוצרים מראה הפוגם בעיצוב החדר.

יתרון בולט בשילוב של טלוויזיה כחלק מארון הזזה, הוא היכולת לשלבה מבלי להיחשף לאותם כבלים וחוטי חשמל, כשאותו ארון הזזה מאפשר לנו לשלב מתחת ובצד את הממיר של חברת הכבלים, רמקולים ואף מגירה ומדף עבור השלטים השונים. מדובר בנקודה קריטית וחשובה עבור לא מעט ישראלים, שאינם יכולים לסבול את העובדה כי בהתקנה של מוצרי חשמל בביתם הם חשופים למראה מרושל של כבלים וחוטי חשמל, כשחשיפתם אף יכולה להיות מסוכנת, לבטח אם מדובר בבית ובו גרים גם חיות מחמד וילדים קטנים. 

הימנעות מהשתקפויות ונקודות אדומות בהחשכת החדר

יתרון נוסף וחשוב, ללקוחות הבוחרים בשילוב של טלוויזיה כחלק מארון הזזה, נוגע לרגע שהם מתפנים לשינה לאחר צפייה בטלוויזיה.

האפשרות להסתיר את מסך הטלוויזיה באמצעות דלתות הארון, מאפשרת לא רק לשמור על מראה עיצובי אסתטי ואחיד, אלא גם ליהנות משינה בחושך מוחלט מבלי להבחין באותן נקודות אדומות בולטות, כשאלו עלולות לפגום ביכולת שלנו להירדם בצורה נוחה ומהירה.

קולקציית הארונות החדשה שלנו מחכה לכם בסניפים.
לתיאום פגישה מול אחת המעצבות שלנו השאירו פרטים בטופס: