חדר ארונות חוצות המפרץ

מה הגודל הנכון לחדר ארונות בבית? טיפים ממומחי עיצוב הבית

את המושג 'חדר ארונות' אנחנו מכירים מזמן, עד לפני עשור היה מדובר במושג ל'עשירים בלבד', מי שיכול היה להתפנק עם חדר נפרד לבגדים, נעליים ואביזרים.

אלא שבשנים האחרונות חל שינוי תפיסה, הוא החל כשהקבלנים החלו לשווק דירות עם רכיב נוסף במפרט – 'חדר ארונות', חדרי ארונות התווספו גם למפרטי דירה קטנים יותר, מימדי חדר הארונות החלו להצטמצם, אך מפרט הדירה גדל והפך להיות עשיר יותר ומפנק יותר… על הנייר.

האם זה מספיק לחדר ארונות?

חדר ארונות הוא בהחלט פינוק, אם הוא גדול דיו הוא יכול לשמש אותנו ולהיות חלום שהתגשם, אלא שחדר ארונות שאינו מתאים לכך, עלול להיות לא יעיל מספיק ולכן לא נוח.

מה הגודל הרצוי, קשה לקבוע, אבל ניתן להגדיר גבולות גזרה ברורים, עומק הארון יהיה בין 70-80 ס"מ והחלל שתרצו להשאיר לעצמכם כדי לנוע בו צריך להיות לפחות 1.5 מטרים. יש עוד מקום?, נצלו גם את הקיר הנגדי.

אורך החדר נתון לשיקולכם, אנחנו ממליצים על לא פחות מ 2 מטרים על מנת להצליח ולאחסן מספיק בגדים לשימוש יומיומי, אך הנתון כמובן משתנה בהתאם לכמות הבגדים, עברו בקלוס לא מעט לקוחות שנזקקו לארון שלם עבור הנעליים בלבד.

 

מה עוד נכנס לחדר הארונות?

מכאן ואילך השמיים הם הגבול, אם חדר הארונות שלכם גדול מספיק תוכלו לשלב בו גם פינת איפור, כורסת התארגנות, מתקני גיהוץ ושליפה ועוד. באתר קלוס תוכלו לראות לא מעט דוגמאות לחדרי ארונות מרשימים ומגוונים שייצרנו בשנים האחרונות, חדרי ארונות הם בהחלט אזור יפהפה ועם ההשלמות הנכונות בצורת פרקט/ רצפה מרשימים, תאורה נכונה ואביזרים מסביב, הם פשוט מושלמים.

חדרי הארונות של קלוס

ואם לא?

אם החלל לא מספיק גדול לחדר ארונות, אנחנו ממליצים לבדוק האם ניתן לשבור את אחד הקירות שלו ולחבר אותו עם חדר השינה, לפעמים הפריווילגיה של חדר ארונות היא זכות קטנה ביחס לחדר השינה המרווח שתקבלו בלעדיו. לפעמים האפשרויות בחדר השינה מרווח גדולות יותר ותוכלו לשלב בו ארון הזזה או ארון פתיחה המשלב טלוויזיה, פינת התארגנות, זכוכיות ואפילו מדפים שקופים ואזורים פתוחים לנוי.