ארון פתיחה בסלון

מדוע יש צורך להשקיע בארונות לבית?

ישראלים רבים משקיעים זמן ומאמץ על מנת לרהט את הבית שלהם בצורה יעילה ומסודרת. ברוב המקרים, לארונות בחללי הבית השונים השפעה רחבה על האופן בו נוכל לנהל בית מסודר ומאורגן ולבטח בכל הנוגע לקו העיצובי בו בחרנו.

אנו ב-KLOSS רואים חשיבות רבה לאפשר ללקוחותינו להבין מדוע חשוב כל כך להשקיע בארונות שלהם. מדובר ברהיטים שאמורים לשרת אותם לאורך שנים וכאלו בהם נעשה שימוש גם בעת מעבר של דירה.

סדר וארגון בחללי הבית השונים

במרחב הדיגיטלי תוכלו להיחשף ללא מעט שיטות ודרכים יעילות לשמירה על סדר וניקיון בבית. שיטות ודרכים אלו מתאפשרות, בראש ובראשונה, באמצעות ארונות המוצבים בחדרי השינה ואף ארונות בחדרי הסלון, דוגמת ארונות הזזה.

כיום, ניתן ליהנות משילוב של ארונות המגיעים בגדלים שונים ומחולקים לדלתות ומגירות על פי הצרכים האישיים של בני הבית. בכל הנוגע לארונות אישיים הנמצאים בחדרי השינה, מהווים ארונות אלו את הבסיס ליכולת לשמור על סדר וארגון, כשבראש ובראשונה מדובר על כלל פרטי הלבוש, בין אם אלו הזמינים לנו בהתאם לעונת השנה ובין אלו המאוחסנים בחלקים העליונים והעמוקים יותר לקראת העונה הבאה.

שימוש בארונות בגדים גם עבור צרכים אחרים

ארונות הבגדים המוכרים לכם הפכו עם השנים כארונות אחסון גם לחפצים אחרים. היכולת לקבוע את רוחב התאים בארונות אלו, מאפשר בעצם להפוך את אותם ארונות לחללי אחסון עבור חפצים וכלים נוספים בבית, בין אם מדובר על סדינים וכלי מיטה, מפות לשולחן, צעצועים או כל דבר אחר בר אחסון.

אנו ב-KLOSS נדע להמליץ לכם אלו ארונות יכולים להיות שמישים גם לאחסון של חפצים וכלים אחרים בבית ובכך, בעצם, לתרום באופן קבוע ומתמשך לבית מסודר ומאורגן שבו לרוב החפצים והכלים יש מקום אחסון קבוע.

הארונות בבית כאלמנט עיצובי

השקעה בארונות בחללי הבית השונים איננה מסתכמת אך ורק סביב הנושא הפרקטי בעבור סדר וארגון. אלו העוסקים בעיצוב פנים של דירות ובתים, יודעים להעיד כי לארונות משמעות רחבה הנוגעת לקו העיצובי בו בחרנו.

הארונות בבית נמצאים במקומות מרכזיים. עובדה זו מובילה לכך שבחירה בכל ארון נעשית בקפידה וזאת תוך הרצון לשלב ארון בו אלמנטים עיצוביים המתכתבים אם העיצוב הכללי בבית.

חלק משמעותי בבחירה של הארון נוגעת לצבעים. בחירה בארון לחדר שינה, למשל, תעשה גם בהתאם להימצאות של תאורה טבעית בחדר לאורך שעות היום. בחדרים בהם לא קיימת תאורה טבעית מספקת, יוכל ארון הבגדים לספק ולהשלים את אותו חוסר וזאת באמצעות שילוב של ארון בצבעים בהירים. מנגד, במקרים ובהם נרצה לשלב ארון בגדים בחדר בו יש אור טבעי מספק לאורך רוב שעות היום, נבחר בעצם בארון בגדים בגוון כהה, כשגוון זה יכהה מעט את החלל הבהיר ובעצם ייצר משחק מעניין של צבע ואור לאורך שעות היום.

לצד נושא הצבע, קיימים כמובן אלמנטים עיצוביים נוספים שחשוב להכיר ולקחת בחשבון. אלו מתייחסים לחומרים מהם עשויים הארונות, לצורת הידיות, הצורה הכללית של הארונות, שילוב של מראות ועוד.

ביקור באחד מהסניפים שלנו יאפשר לכם להכיר מקרוב אודות החשיבות בהשקעה בארונות שלכם. ארונות שאמורים לשרת אתכם לאורך שנים רבות ולהפוך לחלק אינטגרלי ממה שמאפיין את הבית שלכם. בסניפים שלנו תוכלו ליהנות מצוות מומחים ויחד עם טכנולוגיה חדשנית להתאים לכל חלל בבית את הארון המושלם, זאת בכדי שתוכלו ליהנות מסדר וארגון עם המון סטייל וחדשנות.

 

לראות את הדיוק

 

 

 

קולקציית הארונות החדשה שלנו מחכה לכם בסניפים.
לתיאום פגישה מול אחת המעצבות שלנו השאירו פרטים בטופס: