ארונות בהתאמה אישית

חדר ארונות פתוח, סגור ומה שביניהם

כשכל אחד מאיתנו מדמיין את המושג 'חדר ארונות' אנחנו כנראה מדמיינים דברים שונים, חלקנו מתארים מקום פתוח, מאוורר עם שידת תכשיטים באמצע, לאחרים יש בראש תמונה של חדר בצורת 'ר' עם קיר מראה ענקי, חלקנו נדמיין אותו קלאסי ולבן, ואחרים יראו חדר מבריק, שחור וקודר יותר וחלקנו אפילו נראה אותו בלי בגדים. זה אולי יישמע קצת שונה בהתחלה, אבל יש קהלים שרק המחשבה על בגדים חשופים לאוויר יוצרת אצלם תחושה לא נעימה. וזה בסדר גמור, מזל שאפשר לשלב בחדר הארונות ארונות סגורים, פתוחים וכל מה שבאמצע.

תיפתחו לארונות סגורים

אז נכון שחדרי הארונות הקלאסיים שהכרנו היו פתוחים מכף רגל ועד ראש, כך שהכל היה נגיש ונוח, למעט מגירות סגורות. אלא שבשנים האחרונות הכרנו עולם חדש של חדרי ארונות, הם מגיעים עם אזורים סגורים לגמרי, בדרך כלל עם דלתות פתיחה, ועם אזורים פתוחים ונגישים, ולעיתים אף עם אזורים פתוחים למראה אך למעשה סגורים עם דלתות זכוכית שקופה.

כן, חדר הארונות החדש הוא היברידי, וכך גם מספר האפשרויות הכלולות בו. במקום גדול מספיק נוכל לשלב היום גם ארונות שקופים המשלבים תאורה פנימית, לצד שידה מובנית פתוחה הכוללת מראה, ושולחן תכשיטים שקוף, ולצידה מדפים פתוחים המחופים בפרופיל אלומיניום מרשים ומאפשרים גישה מהירה לפריטים היום יומיים.

 

מתי כדאי לסגור?

הבחירה בין חדרי ארונות פתוחים סגורים או משולבים היא ביד המעצב או הלקוח, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו ובעוד שדלתות שקופות יהיו מרשימות מאוד הן תדרושנה סדר מופתי על מנת להביא לידי ביטוי עיצוב איכותי. במקביל הארון הסגור ישמור על הבגדים טוב יותר ויאפשר נגישות שפשוט לא אפשרית עם קיומן של דלתות.

 

אלא שכמה נקודות חשובות לציון כשמדברים על סגירת הארון.

  1. גם ארונות פתוחים ניתן לסגור בעזרת דלת שקופה או אטומה, ובכך לקבל אטימות כלשהי גם בארון פתוח. פתרון כזה הוא אסטטי במיוחד ומאפשר גישה נעימה ויפה מתוך חדר השינה
  2. ניתן לסגור את חדרי הארונות בדלתות הזזה או פתיחה, האפשרויות העומדות בכל אחת מהן הן שונות, כדאי לבקר באולמות התצוגה ולבדוק את המגוון האפשרי בכל אחת מהאופציות
  3. פתרונות רחף מתקדמים יאפשרו לסגור את הארונות בדלתות שלא יהיו מורגשות, ושמסילותיהן לא ייראו כלל. מנגנוני הרחף מביאים איתם עולם של עיצובים חדשים ומעניינים, מטקסטורות שונות, ועד לחומרים מתקדמים ומגוונים.

 

שילובים

כאמור, אנחנו אוהבים שילובים בין פתוח, סגור ומה שביניהם, אלא ששילובים כאלה עושים בזהירות, ורק בעזרת המומחים של קלוס, איתם תוכלו להתייעץ ללא עלות בכל אולמות התצוגה של הרשת. כמי שמכירים את האפשרויות, הקומבינציות האפשריות ייראו טוב יותר בתוצאה הסופית.