אדריכלים ומעצבים

הכדאיות בחברה המתמצת בייצור ארונות

ישראלים רבים המעוניינים לשלב ארונות בחללי הבית, פונים לחברות דוגמת KLOSS המתמחות בייצור של ארונות בהתאם לצרכים הייחודיים שלהם.

בכתבה שלפניכם נעמיק אודות היתרונות הקיימים בבחירה בחברות המתמחות בבנייה של ארונות וזאת בהתאם לצרכים האישיים של לקוחותיהם. הבחירה בחברות אלו, שמתוכן בולטת KLOSS, הופכת את הזמנת הארונות לקלה ופשוטה ומאפשרת לכל לקוח מגוון רחב של אפשרויות, כשאלו מתייחסות לנושאים הפרקטיים והעיצוביים הנוגעים לכל ארון בבית בנפרד.

מחלקה טכנית שלמה מופקדת על יצירת הארון שהזמנתם

בהזמנה של ארון מחברת KLOSS, לקוחות החברה המבצעים הזמנה של ארון אחד או יותר, נהנים בעצם מצוות טכני מקצועי, הכולל בתוכו מהנדסים, המתחילים בתהליך של ייצור הארון שלכם.

כל ארון המופק אצלנו עובר בקרת איכות תחת עיניהם של עשרות אנשי מקצוע. תהליכים אלו מבטיחים שמירה על איכות ודיוק של כל ארון אותו הם מתכננים. זאת בניגוד להזמנת ארון גנרי, כשעל ארון זה קיים פיקוח מועט יותר שאינו מאפשר הגעה לאותה רמת איכות ודיוק.

שימוש בצוות טכני רחב, כשלכל איש צוות תפקיד מוגדר, מבטיח כי יצירת כל ארון נעשית תחת סטנדרטיים מקצועיים גבוהים וכאלו המתחשבים בצרכים הייחודיים של הלקוחות, בין אם מדובר על המאפיינים השונים של החללים ועד התחשבות בתקציב הקיים של כל לקוח.  

 

שימוש בתוכנות מחשב מתקדמות לייצור כל ארון מאפס

העידן הטכנולוגי בו אנו חיים כיום מאפשר לנו ב-KLOSS לעשות שימוש יעיל בתוכנות מחשב ייעודיות, כשמהן ניתן בעצם להתחיל בתכנון מוקדם של הארון. תוכנות אלו מאפשרות להתייחס לכל חלק של הארון בנפרד, לבחון מידות וצבעים שונים ובעצם להגיע למוצר מוגמר המופיע, קודם כל, על גבי מסך המחשב.

אנו ב-KLOSS משקיעים משאבים רבים על מנת לספק לצוות הטכני שלנו את התוכנות המתקדמות ביותר הקיימות כיום בשוק. תוכנות בהן ניתן ליצור מודלים מדויקים של ארונות, כשאלו הופכים בסופו של תהליך למוצר מוגמר הזהה למוצר שהופק באותה תוכנה.

שימוש באותן תוכנות מהווה נדבך נוסף המדגיש עד כמה אותן חברות המייצרות ארונות הפכו את תהליך הייצור למדויק ונטול כל פגמים.

 

ייצור אוטומטי של הארון באמצעות מכונות ייעודיות

חלק נוסף בשרשרת, המאפשר לארונות של KLOSS לבלוט מעל השאר, נוגע לעובדה כי ייצור של כל ארון נעשה באופן אוטומטי לגמרי ללא כל מגע או התערבות של אדם. המעבר משלב התכנון, באמצעות אותן תוכנות מתקדמות, מגיע בסופו של דבר אל מכונות אוטומטיות שיודעות להפיק בצורה מדויקת את הארון שתוכנן עבורכם.

בחירה בארונות סטנדרטיים, כחלק מפסי ייצור, אינם יכולים להשתוות לאורך זמן לרמת הדיוק של אותן מכונות אוטומטיות. יש פעמים וביצוע תכנון לא נכון או לא מדויק מספיק של אותם פסי ייצור, עלול להוביל לכך שאותם ארונות שנבנו לא יחזיקו מעמד. דבר שלא יכול לקרות באמצעות אותן מכונות אוטומטיות.

לצד המערך הטכנולוגי הרחב ביצירת ארונות, חשוב בסופו של דבר להבין כי גם כאן יש עדיין מקום חשוב לממד הבין אישי. אנו ב-KLOSS רואים בלקוחות שלנו נכס ראשון במעלה ועל כן מעמידים לרשותם מערך שירות לקוחות לכל עניין או דבר שיש לפתור.

קולקציית הארונות החדשה שלנו מחכה לכם בסניפים.
לתיאום פגישה מול אחת המעצבות שלנו השאירו פרטים בטופס: