איך Klöss הפכה מנגרייה קטנה לחברה בעלת שם עולמי?

אם בעבר ארונות הבגדים היו סטנדרט, היום הולכת ומתבררת ההבנה שתכנון נכון של חללי האחסון בכל רחבי רשת – Klöss הבית היא צעד קריטי בתהליך התכנון של דירה חדשה או כחלק משיפוץ. וכאן בדיוק נכנסת לתמונה ארונות שהיא גאווה ישראלית בתחום ארונות הפרמיום.

החברה, שהתחילה כנגריה קטנה באזור הקריות לפני 23 שנה מנהלת היום את המפעל הגדול והמתקדם בישראל לארונות וחדרי ארונות יוקרה Klöss – רשת לעיצוב וייצור ארונות ופתרונות איחסון.המפעל שממנו יוצאים הארונות של רשת Klöss לא דומה לנגרייה המסורתית שקל לדמיין כשחושבים על ארונות בגדים.
כן, יש בו הרבה לוחות וברגים שהם הבסיס, אבל מכאן והלאה הדמיון של הלקוחות, האדריכליות ומעצבות הפנים הוא שקובע מה תהיה התוצאה הסופית.
התכנון המדויק מתבצע בהתאמה אישית למידות החללים, והתוצאה היא חללים מנוצלים היטב בגימור מוקפד.

בואו ליצור את הפינה הכי מרהיבה בבית - ארון פינתי הפוך עם תאורה

"המפעל הוא ברובו רובוטי, ומאפשר תוצאות מדויקות במיוחד"

המחשוב והדמיות המתקדמות שהופכות את התקשורת בין המעצבים לפס הייצור לברורה ומדויקת מצד אחד, ולחסרת גבולות מצד שני אומר יהודה יצחק הבעלים. יש לנו יכולות טכנולוגיות ברמה עולמית לייצור משטחים מעוצבים גדולים יותר ועמידים יותר, מהחומרים המתקדמים בעולם העיצוב, שנותנים פתרונות למשטחי ננו, צבע בתנור ופולימר ברמה הגבוה ביותר.

הארונות המתקדמים של Klöss מאפשרים לכל אחד ואחת מן הלקוחות לקבל רמה עקבית ואחידה של איכות, תוך התאמה עיצובית לחלל המסוים:

חדר הארונות, סלון או הכניסה לבית. המהפך הטכנולוגי בייצור הארונות מאפשר ייצור ארונות בכל סגנון עיצובי, בשילוב של חומרי גימור שונים: זכוכית חלקה, פולימר, פורניר, פורמייקה ועוד מגוון חומרים עם תכונות שונות כדי ליצור ארונות שהם לא רק מדהימים מבחינה ויזואלית אלא גם עמידים ומותאמים לתנאי מזג האוויר בארץ.

 

המעצבים המקצוענים שלנו בסניפים יודעים להתמודד עם כל אתגר עיצובי ואדריכלי, ולהביא לכדי מימוש כל חלום שיש ללקוחות שלנו

ממשיכה אודט, "האדריכלים ומעצבי הפנים בוחרים בנו ויודעים שאנחנו מייצרים ארונות איכותיים וחדשניים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שמלווים את החיים בבית שנים ארוכות ושומרים על יש שילוב בין הבנה עמוקה של החזון האסתטי לבין ניסיון מקצועי Klöss – סטנדרט גבוה. ב והיכרות עם חומרים חדשים, וכל זה תוך שימוש בטכנולוגיות ייצור ייחודיות ומתקדמות ביותר

 

קולקציית הארונות החדשה שלנו מחכה לכם בסניפים.
לתיאום פגישה מול אחת המעצבות שלנו השאירו פרטים בטופס: