מנצלים את חלל החדר לאחסון: בנייה חכמה של ארונות הקיר

הרגלי הצריכה של המאה ה-21 הפכו הארון לאחד הרהיטים ההכרחיים והשימושיים בכל בית.

תרבות השפע הכניסה אל ביתנו אין סוף מוצרים, בגדים, פריטים, צעצועים, מוצרי טקסטיל, כלים ושאר אביזרים.

כך, שתפיסת העיצוב המודרנית חייבת לשלב בחובה, בנוסף לאלמנטים האסתטיים והדקורטיביים, גם ניסיונות למצוא פתרונות חכמים, פרקטיים ונוחים לאחסון, באופן שיתאים הן לעיצוב כלל הבית והן לצרכי המשפחה.

כאן נכנס לתמונה ארון הקיר – היות והוא חוסך מקום, בטוח יותר וניתן לעיצוב בסגנון אישי, הוא מספק את הפתרון המושלם לחללים קטנים וגדולים כאחד.

ארונות הקיר הפופולריים כיום הם ארונות הזזה, המותאמים לנישות הבית בצורה המעניקה תחושה של השתלבות טבעית עם מבנה הבית ועם קירותיו.

בנייה חכמה של ארונות קיר

התאמת ארון הזזה של Kloss לחדר

ביחד עם צוות המומחים של Kloss, אשר מבצע מדידות בלייזר (עם דיוק עד רמת המילימטר) בבית הלקוח, יכול כל אחד לעצב את ארון הקיר בהתאמה מלאה לקווי המתאר של הבית, תוך שמירה על הקו העיצובי של שאר החדרים וחללי המגורים.

כמו כן, ההקפדה על החלוקה הפנימית והשימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם, מאפשרים ניצול מיטבי של המקום הפנוי בארון – מאחורי הדלתות מצויים תאים רחבים, כאשר המדפים הפנימיים ניתנים לשליפה או מעוצבים בשיטת המידוף התלוי, אשר מאפשרת ניצול מיטבי של החלל.

בסידור הפנים נעשה שימוש מושכל במתקנים שונים כדוגמת: מתקן לתליית מכנסיים, מגשי נעלים, מתקן לתליית חגורות ועוד.

בניגוד לתפישה שהייתה שגורה בעבר, ארון הקיר אינו מוגבל לחדר השינה המרכזי בלבד- מומלץ לעשות בו שימוש גם בחדרי הילדים, בנישות פנויות ברחבי הבית כדוגמת פרוזדורים, להתאימו לחדרי אמבטיה, למטבח ואף למשרד.

ארונות הקיר של Kloss עשויים מחומרי גלם איכותיים, מלוחות עץ חזקים ובעיצובם הפנימי משולבים מנגנונים מתוחכמים ויעילים למשתמש.

העיצוב החיצוני (שהוא חשוב לא פחות..) מרהיב ומציע מבחר עצום של דגמים, עיצובים וצבעים.

לרשות לקוחות החברה עומד צוות מקצועי ומיומן אשר מסייע בתכנון ובעיצוב הארון, בבחירת המנגנונים והפרזולים המתאימים ובהתקנה מדויקת עם גימורים איכותיים.