תעודת אחריות

 

תעודת אחריות

חברת Kloss מעניקה אחריות למוצר שרכשתם (להלן: המוצר) ומתחייבת לתקן כל פגם או תקלה במוצר בהתאם לתנאי תעודת האחריות. 

האחריות ניתנת לרוכש המוצר בלבד בכתובת האספקה המקורי (להלן: הלקוח כפי שמופיע בטופס ההזמנה) בכפוף לתנאי כתב זה. הזכויות לפי תעודה זו אינן ניתנות להסבה. 

תוקף האחריות:

מיום התקנת המוצר בבית הלקוח

 

משך האחריות:

תיאור הפריט וחלקיו

תקופת האחריות

תנאים אחריות

 פרזול לארונות פתיחה

 10 שנות אחריות

 האחריות לא תחול במקרה של שימוש בלתי סביר במוצר, חשיפה לתנאי סביבה קיצוניים כגון\ף חום, לחות, רטיבות, מים, חשיפה לקרינת UV  וכו

 פרזול לארונות הזזה מסוג מסילה פנימית  

 10 שנות אחריות

 האחריות לא תחול במקרה של שימוש בלתי סביר במוצר, חשיפה לתנאי סביבה   קיצוניים כגון\ף חום, לחות, רטיבות, מים, חשיפה לקרינת UV  וכו

פרזול לארונות הזזה מסוג: רחף MH, רחף opk הכולל: מסילות, מנגנונים.

 6 שנות אחריות

 האחריות לא תחול במקרה של שימוש בלתי סביר במוצר, חשיפה לתנאי סביבה   קיצוניים כגון\ף חום, לחות, רטיבות, מים, חשיפה לקרינת UV  וכו

 פרזול לארון הזזה קו ישר כולל: מסילות, מנגנונים 

 3 שנות אחריות  

 האחריות לא תחול במקרה של שימוש בלתי סביר במוצר, חשיפה לתנאי סביבה   קיצוניים כגון\ף חום, לחות, רטיבות, מים, חשיפה לקרינת UV  וכו

 מוצרי עץ (מלמין) גוף הארון וחזיתות עץ (מלמין), חזיתות זכוכית, ידיות משלימות   להזמנה. 

 12 חודשי אחריות  (שנה)

 האחריות לא תחול במקרה של שיתוך (חלודה) או שבר בעץ או בזכוכית  

 חזיתות ארון MDF של חברת פורמקס 

 בהתאם לאחריות הספק כפי שמצויים בתעודת האחריות שלו

 מוצרי חשמל ונלווים

 בהתאם לאחריות הספק כפי שמצויים בתעודת האחריות שלו

 

תנאי כתב אחריות:

  1. בהתאם לתנאי כתב זה משך תקופת האחריות המרבית תהיה 10 שנים בהתאם לטבלה המצורפת.
  2. אחריות החברה מוגבלת לפגם הנגרם מפגיעה בחומר ו/או בתהליך הייצור.
  3. מובהר כי מתקנים נלווים לארון כגון: סרווטו, מתקן נעליים, מתקן עניבות, מתקני תליה, מגירות תכשיטים, כספות וכו' אינם נכללים במסגרת האחריות.
  4. מובהר כי יתכנו הבדלי גוון, ברק וטקסטורה בחלקי ריהוט שיוחלפו במסגרת האחריות, לרבות עץ, פורמייקה, פולימר, צבע, זכוכית, פורניר וכד'
  5. ביקור איש שירות החל מהשנה השנייה יהיה כרוך בתשלום של 350 ש"ח או לפי מחירון החברה שיהיה בתוקף במועד הקריאה (בהתאם למחירון החברה שיתעדכן מעת לעת)
  6. ביקור טכנאי עקב שירות לארון טלוויזיה יהיה כרוך בתשלום לטכנאי ע"ס 600 ₪ בגין פירוק והרכבה..
  7. אין לבצע שינויים במוצר / במיקום המוצר . כל שינוי , לרבות הזזה של המוצר, עשוי לגרור לביטול האחריות.
  8. פריט שהופסק ייצורו ו/או /שיווקו ושאינו זמין יותר בחברה מכל סיבה שהיא, יוחלף בפריט אחר שווה ערך או דומה הזמין בשוק הישראלי.
  9. האחריות לא תהיה תקפה במקרים הבאים:

 

  • שימוש לא סביר במוצר
  • טיפול בחומר מזיק ולא מתאים למוצר (שימוש בחומרים מאכלים)
  • פגיעה מכנית מכל סוג בחלקי המנגנון ו/או ההזמנה
  • חשיפת המוצר ל: אש, מים, חום, קור, לחות, עובש, קרינת UV, חומרים מאכלים, חומרי ניקוי לא מתאימים, כוח עליון וכו'
  • הכנסת מוצר חשמלי לתוך הארון שלא בהתאם לתוכניות או בניגוד להוראות היצרן.
  • רכישת ארון מתצוגה
  1. החברה אחראית על המוצר וחלקיו בלבד, האחריות אינה כוללת נזק ישיר או עקיף, ללקוח או לצד ג' שיעשה שימוש במוצר או פעילות תיקון או תחזוקה מכל סוג.
  2. תעודת האחריות אינה תקפה במקרים בהם נעשה שימוש מסחרי במוצרים ו/או ברהיטים הנמצאים בשימוש של מוסד, עסק ו/או בית הארחה.
  3. בכל מקרה, לאנשיה המקצועיים של KLOSS תהיה זכות ההחלטה הסופית לגבי מצב המוצר, קביעת סיבת הנזק, אופן התיקון הדרוש, האם נדרש תיקון וקביעת זמן ומועד התיקון.

 

הוראות שימוש:

סגירת הדלתות והמגירות תעשה בעדינות.
אין לטפס/להישען על מדפי הארון ו/או גוף הארון.
יש לנגב את הארון במטלית לחה (לא ספוגה במים) בלבד ולאחר מכן לנגב היטב במטלית יבשה.
אין להשתמש בכלים חדים או בחומרים חריפים להסרת לכלוך.
אין לשנות את מיקום הארון. כל שינוי במיקום יגרום לשינוי הכיוונים של המוצר ולפקיעת מועד האחריות.
אין לגרור את הארון או להפעיל לחץ בלתי סביר עליו.
יש להשתמש בארון שימוש סביר בהתאם לייעודו.
יש להרחיק הארון ממקורות חום ישירים ולמנוע מגע ישיר עם מים או נוזלים אחרים.

סמכות שיפוטית

הסמכות השיפוטית בכל הנוגע בכתב אחריות זה ולכל תביעה בקשר למוצר תהיה לבית משפט השלום בקרית ביאליק.

תודה שקנית KLOSS  שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותך

לבירורים ושאלות: *5476