מחלקת השירות של קלוס עושה הכל כדי שתהיו מרוצים.
אנו מזמינים אתכם לחסוך זמן ולהשאיר לנו פניה דיגיטלית באמצעות הטופס המקוון מלאו את שמכם, את מספר הטלפון שלכם, כתובת המייל ומספר ההזמנה ופרטו את הבעיה. מומלץ ללחוץ על 'בחירת קובץ' ולצרף לפנייה גם תמונה של הבעיה ואנו נחזור אליכם בהקדם לפתרון הבעיה.
שימו לב, לעיתים זמן הטיפול עד למענה אורך מספר ימים, אנא התאזרו בסבלנות.
אם בכל זאת תרצו לדבר איתנו, אתם מוזמנים ליצור קשר עם הסניף בו רכשתם את הארון.
לרשימת הסניפים המפורטת: לחץ כאן
שירות לקוחות מהיר ב -
טופס יצירת קשר
אלינו: 5476*